Topelsiduriga käigukasti tarkvara optimeerimine.

DSG käigukasti tarkara optimeerimisega saab parandada autode sõiduomadusi olenemata kas mootori juhtaju on tuunitud või mitte.

Täpselt nagu iga juhtaju optimeerimise juures on ka DSG tuuning seade tehtud vastavalt sõidukile ja juhi nõudmistele.
Iga DSG tuuninguga saab lisada “launch control”, “shift and torque limiter” funktsioonid ning seadeid, mis annavad juhile parima võimaliku sõiduelamuse.

Kerged muudatused DSG seadetes aitavad parandada käiguvahetuse kiirust, tunnetust ja sujuvust.

Nõudlikumatele juhtidele on pakkuda DSG “RACE MODE”. See annab agressiivsema tunnetuse ning on sobilik modifitseeritud ja tuunitud sõidukitele.
Selle seadega saab mootori jõudluse viia perfektselt kooskõlla DSG-ga
Modifikatsioonideks võivad olla: sport väljalaskesüsteem, sport katalüsaatorid (või ilma katalüsaatorita), DPF eemaldus, kompressori või turbo muudatused.

Topeltsiduriga käigukasti tuunimise võimalused ja kasulikkus

Kiirem käiguvahetus

Käiguvahetuse kiirust saab suurendada kuni 20% andes sujuvama käiguvahetuse ning vähendades liigset siduri libisemist täiskoormusel kiirendamisel.
Lisaks paraneb gaasipedaali reaktsiooniaeg 40% sport režiimis.

Väändemomenti piiraja modifikatsioonid

Sõiduki väändemomendi piiraja/-jad on osa juhtaju tuuningust, aga kui auto on varustatud DSG käigukastiga on lisaks ka käigukastil enda piiraja. Optimeerides DSG seadet, saame sealt lisa väändemomenti, samal ajal tagades stabiilsus ning ohutu töö jõuülekande detailidele ja käigukastile.

Launch control

Launch control saab aktiveerida enamik sõidukitel, kuid see on eriti effektiivne DSG käigukastiga varustatud sõidukitel.

Täiuslik start on võimalik saavutada igal korral tagades parim haardumine.a

Bensiin

S-REŽIIM

  • Uus piiraja asukoht
  • Käiguvahetus kiireneb 20%
  • Automaatne käiguvahetus punkt tõuseb kuni 7000 RPM
  • Suureneb maksimaalne väändemoment
  • Keelatud automaatne “kick down”
  • Võimalus sõita madala või kõrge käiguga väikestel kiirustel, ilma automaatse käiguvahetuseta
  • Launch kontroll aktiveeritud

D-REŽIIM

  • Uus piiraja asukoht
  • Automaatne käiguvahetus punkt tõuseb kuni 6800 RPM
  • Käiguvahetus kiireneb 20%

M-REŽIIM

  • Piirajas ei vahetata automaatselt käiku alla (valikuline)
  • 40% pedaali tundlikuse kasv
  • Launch kontroll aktiveeritud

Diisel

S-REŽIIM

  • Uus piiraja asukoht
  • Käiguvahetus kiireneb 20%
  • Automaatne käiguvahetus punkt tõuseb kuni 4750 RPM
  • Suureneb maksimaalne väändemoment
  • Keelatud automaatne “kick down”
  • Võimalus sõita madala või kõrge käiguga väikestel kiirustel, ilma automaatse käiguvahetuseta
  • Launch kontroll aktiveeritud

D-REŽIIM

  • Uus piiraja asukoht
  • Automaatne käiguvahetus punkt tõuseb kuni 4500 RPM
  • Käiguvahetus kiireneb 20%

M-REŽIIM

  • Piirajas ei vahetata automaatselt käiku alla (valikuline)
  • 40% pedaali tundlikuse kasv
  • Launch kontroll aktiveeritud