Topelsiduriga käigukasti tarkvara optimeerimine.
DSG käigukasti tarkara optimeerimisega saab parandada autode sõiduomadusi olenemata kas mootori juhtaju on tuunitud või mitte.
Täpselt nagu iga juhtaju optimeerimise juures on ka DSG tuuning seade tehtud vastavalt sõidukile ja juhi nõudmistele.
Iga DSG tuuninguga saab lisada “launch control”, “shift and torque limiter” funktsioonid ning seadeid, mis annavad juhile parima võimaliku sõiduelamuse.
Kerged muudatused DSG seadetes aitavad parandada käiguvahetuse kiirust, tunnetust ja sujuvust.
Nõudlikumatele juhtidele on pakkuda DSG “RACE MODE”. See annab agressiivsema tunnetuse ning on sobilik modifitseeritud ja tuunitud sõidukitele.
Selle seadega saab mootori jõudluse viia perfektselt kooskõlla DSG-ga
Modifikatsioonideks võivad olla: sport väljalaskesüsteem, sport katalüsaatorid (või ilma katalüsaatorita), DPF eemaldus, kompressori või turbo muudatused.
Topeltsiduriga käigukasti tuunimise võimalused ja kasulikkus
Kiirem käiguvahetus
Käiguvahetuse kiirust saab suurendada kuni 20% andes sujuvama käiguvahetuse ning vähendades liigset siduri libisemist täiskoormusel kiirendamisel.
Lisaks paraneb gaasipedaali reaktsiooniaeg 40% sport režiimis.
Väändemomenti piiraja modifikatsioonid
Sõiduki väändemomendi piiraja/-jad on osa juhtaju tuuningust, aga kui auto on varustatud DSG käigukastiga on lisaks ka käigukastil enda piiraja. Optimeerides DSG seadet, saame sealt lisa väändemomenti, samal ajal tagades stabiilsus ning ohutu töö jõuülekande detailidele ja käigukastile.
Launch control
Launch control saab aktiveerida enamik sõidukitel, kuid see on eriti effektiivne DSG käigukastiga varustatud sõidukitel.
Täiuslik start on võimalik saavutada igal korral tagades parim haardumine.a
BensiinS-REŽIIM
D-REŽIIM
M-REŽIIM
|
DiiselS-REŽIIM
D-REŽIIM
M-REŽIIM
|